سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به فارسان | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمتری

باربری مشهد به فارسان  – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری  بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات شهرکرد - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به فارسان  -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (شهرکرد - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر فارسان
فارسان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است. شهر فارسان، مرکز شهرستان فارسان است. فارسان در برگیرنده کمی از جاهای دیدنی استان چهارمحال و بختیاری است اگر بخواهیم اشاره ای به دیدنی های فارسان داشته باشیم می توانیم از چشمه قلعه فارسان ، چشمه پیرغارو، سنگ نوشته های مشروطیت، تنگ درکش ورکش جونقان، غار سراب، غارسید عیسی نام ببریم .
روستای راستاب
روستای زیبا و بختیاری نشین راستاب با قدمتی دیرینه یکی از روستاهای استان چهار محال بختیاری از توابع شهرستان فارسان می باشد که فاصله آن با مرکز شهرستان (فارسان) 12 کیلومتر می باشد بیشتر مردم روستای راستاب از ایل غیور بختیاری می باشند . باربری مشهد به فارسان  - از نظر موقعیت جغرافیائی این روستا در 32 دقیقه عرض شمالی و 50 درجه و 36 دقیقه طول شرقی در جنوب غربی جمهوری اسلامی ایران واقع در کوه های سر به فلک کشیده زاگرس در دشتی بین دو کوه جهانبین و سالدارون به وسعت 5/ (نیم) کیلو متر مربع مسکونی و 3 کیلومتر مربع اراضی قابل کشت واقع شده است راستاب از شرق با جونقان از جنوب با گوشه و چقاهست و از شمال با چلیچه همسایه می باشد دور تا دور روستا را زمینهای کشاورزی، کوه ها و درختهای بید و سپیدار فرا گرفته است. آب آشامیدنی راستاب از دو منبع آب که در نزدیکی دره راز راستاب وجود دارد تأمین می شود.
دریاچه لاغرک
برای دیدار از دریاچه ای مرتفع و کوهستانی و همچنین صعود به قل? کوه مشهور سالدران، راهی طولانی ولی بسیار زیبا در میان مراتع و دشتهای حاصلخیز را از شهرکرد تا سورشجان و از آنجا تا به فارسان پشت سر دارید. باربری مشهد به فارسان  -  زمانی که در زیر آسمان نیمه ابری، با هوایی بسیار خنک و گاه سرد رو به سوی خط الرأس بزرگ سالدران در حرکت هستید، یک آن فکر دیدار عشایر منطق? شما را به خود وا نمی گذارد.
در جاده ای آسفالته به سوی شمال، از فارسان می گذرید و درصبح دل انگیز اردیبهشت ماه به آبادی زیبای فیل آباد و سپس باباحیدر که محل اسکان عشایر بهداروند است می رسید . از اینجا به نصیرآباد بیرگان و سپس با طی چندین کیلومتر به قلع? حیدرآباد می رسید که دورنمای خط الرأس برفدار سالداران بخوبی در سمت غرب دیده می شود. با ادام? جاد? آسفالته به سوی شمال، به دو راهی موسوم به قلع? گردو رسیده، از این نقطه در جاده ای شوسه قرار می گیرید. پس از دقایقی به سمت جنوب به آبادی موسوم به موسیری می رسید . این آبادی کوچک در دامان دشت وسیع و سرسبزی قرار دارد. بوی خاک باران خورده و بوی بهار با تمامی قدرت و شکوهش به مشام می رسد. در انتهای این دشت و در سمت کوه سالدران با تکه برفهای کوچک و بزرگ دیده می شود که زیبایی دو چندانی به منطقه بخشیده است.
قلعه دزک یادگاری از دوران قاجار
تکه های بزرگی از برف در دو طرف آب دریاچه هنوز موجود است و تا پایان اردیبهشت و خرداد ماه باقی خواهد ماند و به دریاچ? زیبای لاغرک جلال خواهد ماند و به دریاچ? زیبای لاغرک جلال خواهد بخشید. این دریاچه که به صورت مستطیل کشیده ای در چاله ای بزرگ قرار گرفته است و اطراف آن را سینه کشهایی با سراشیبی ملایم پوشانده، از سمت جنوب به قله سالدران می پیوندد. دو ساعت گردش پیرامون دریاچه و از روی یال جنوبی صعودی ساده به قله 3621 متری سالدران زمان شما را می گیرد و دوباره در کنار دریاچه قرار دارید. نزدیک غروب آفتاب بناچار از مسیر صعود شده بر گردن? کوه کلک و از راه مالرو عشایری به دشت موسیری محل اقامت و شب مانی باز می گردید.
باربری مشهد به فارسان  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به فارسان  - شهرکرد - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.