سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به مانه وسملقان | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با

باربری مشهد به مانه وسملقان  – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بجنورد - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - شیروان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به مانه وسملقان  -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بجنورد - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - شیروان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


نگاهی به جاذبه های گردشگری مانه و سملقان
طبیعت بکر و چشم اندازهای زیبای شهرستان مانه و سملقان چنان دلکش است که با دمی آسایش در کنار آن، غبار خستگی از تن آدمی رخت بر می بندد.به گزارش خبرنگار مهر، مانه و سملقان از نظر تاریخی نیز پیشینه غنی دارد و وجود آثار تاریخی از دوره های پیش از تاریخ تا دوره معاصر در بخش های مختلف این شهرستان گویای استقرار مداوم بشر در این خطه بوده است.
شهرستان مانه و سملقان به مرکزیت شهر "آشخانه" با وسعتی حدود شش هزار کیلومتر مربع در ورودی غربی استان خراسان شمالی و در مرز استان گلستان واقع شده است. باربری مشهد به مانه وسملقان  - این شهرستان که در مسیر اصلی مشهد به شمال کشور قرار دارد، دروازه غربی خراسان شمالی محسوب می‌شود.جریان دائمی رود اترک از بخش جنوبی این شهرستان و به طور کلی وجود منابع آب دائمی و خاک حاصلخیزآن، این شهرستان را به یکی از مناطق عمده کشاورزی استان تبدیل کرده است.
رطوبت نسبتا بالا و چشمه‌های جوشان آن، باعث ایجاد جنگل‌های انبوه و مراتع سرسبز در نوار جنوبی شهرستان و دامنه‌های رشته کوه "یایمان داغی" شده است.وجود رشته کوه آلاداغ و تفرجگاهی ییلاقی نظیر درکش، شیرآباد و شیرین‌دره، چشمه آب گرم مهمانک، ارتفاعات بزداغی، ارتفاعات یایمان داغی و دره‌های زیبا و سرسبز از جاذبه‌های طبیعی این منطقه است.
باربری مشهد به مانه وسملقان  - طبیعت زیبای سولگرد، غار کنه گرم و چشم‌اندازهای بکر و زیبای این منطقه همه ساله شمار زیادی از مسافران و گردشگران را به این ناحیه می‌کشاند.وجود جنگل سبز بلوط در منطقه درکش و آبشار زیبای به یار از مناطق زیبا و بکر این شهرستان است که کارشناسان محیط زیست خراسان شمالی از این جنگل به عنوان تنها جنگل بلوط در شرق کشور یاد کرده و آن را از دل‌انگیزترین جاذبه‌های این شهرستان می‌دانند.
وجود کوه‌های سر به فلک کشیده منطقه حفاظت شده "قورخود" و نیز چشمه‌های فراوان، مانه و سملقان را به شهر صد چشمه استان خراسان شمالی تبدیل کرده است.از دیگر زیبایی‌های منطقه مانه و سملقان می‌توان به وجود چنارهای کهنسال در روستای باش کلاته در منطقه حفاظت شده قرخود و چنار کهنسال روستای اسپاخو اشاره کرد که توسط میراث فرهنگی پلاک‌گذاری شده‌اند.
روستـای هدف گردشگری «درکش» نیز در فاصله 30 کیلومتری جنوب غربی شهر آشخانه واقع شده و از جاده اصلی دو کیلومتر فاصله دارد که دارای آب و هوای معتدل، طبیعتی جنگلی و کوهستانی و نیز چشمه سارهای بسیار است و تنها جنگل بلوط شرق کشور در مجاورت این روستا قرار دارد. باربری مشهد به مانه وسملقان  - آبشار مشهور «بیار» به فاصله یک کیلومتری جنوب شهر آشخانه، در نزدیکی روستای بیار واقع شده و از ارتفاعات جنوب روستا سرچشمه می گیرد که ارتفاع آبشار حدود 15 متر است.
"زوی‌جندان" نیز یکی دیگر از آبشارهای دیدنی مانه و سملقان که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌سازد، در منطقه قورخود در دره کاستان قراردارد که پوشیده از درختان گردوی وحشی است و با وجود ارتفاع نه چندان زیاد، بسیار زیبا و دیدنی است.
همچنین غارهای طبیعی "سولی قباخ"، "غار آرمادلو" وغارهای دره "زوی‌جندان" از دیگر دیدنی های این منطقه است.
از دیگر جلوه‌های زیبای مانه و سملقان به چشمه‌ سارهای فراوان آن باید اشاره کرد که نشستن در پای آنها غبار خستگی ایام را از تن مسافران بیرون می‌کند و مهمترین آنها چشمه‌های دره زوی‌جندان، چشمه کهنه ‌قلعه، سولی‌ قباخ، خان‌ چشمه، سارترنولی، سارآق مزار، چشمه‌های اوه ‌پیش و پاش، آق‌سو چشمه ‌سار اسپاکو، کانی سالان زرد، دره شفت، اورته برن، حسن بک، اورن چشمه، رمضان چشمه، پای جوزا و کورچشمه است.
باربری مشهد به مانه وسملقان  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مانه وسملقان  - بجنورد - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - شیروان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.